Η εταιρεία Pets & Friends δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια, λειτουργώντας 2 εξειδικευμένα καταστήματα παροχής προϊόντων για κατοικίδια ζώα και εξυπηρετώντας ένα μεγάλο πελατολόγιο που διαρκώς αυξάνεται.
Τα δύο φυσικά καταστήματα λιανικής που διαθέτει βρίσκονται το ένα στη Ν. Σμύρνη και το άλλο στον Ν. Κόσμο, διευρύνοντας κατά πολύ τις περιοχές εξυπηρέτησης σε όλη την Αττική.
Ύστερα από χρόνια επιτυχίας και εμπειρίας το Pets & Friends αποφάσισε να δημιουργήσει τον online πλανήτη του με ένα e-shop, κάνοντας τη μεγάλη στροφή στις επιχειρηματικές του κινήσεις με προσανατολισμό πιο στοχευμένο και πιο απαιτητικό.
Κάπου εδώ προκύπτει και η συνεργασία με την Digital4u!
- Κατορθώσαμε να προσδώσουμε στο e-shop έναν δικό του χαρακτήρα, με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες του πελάτη:
- Παιχνιδιάρικο και επιβλητικό design
- Ευκολία πλοήγησης και εύρεσης προϊόντος βάσει φίλτρων
- Συνδυασμός εξωτερικών opencart plugins
- Προσαρμογή δικού μας κώδικα
- Custom παραμετροποίηση
- Ένταξη λειτουργιών με τεχνική πολυπλοκότητα
Μερικοί μόνο από τους πρωταρχικούς στόχους που έπρεπε να επιτευχθούν για την πλήρη απόδοση λειτουργικότητας ήταν η απόλυτη ευχρηστία με σαφή πεδία που δίνουν καίριες πληροφορίες, πρόσθετα με γνώμονα την αύξηση των παραγγελιών και custom μηχανισμοί που θα επέτρεπαν στον χρήστη να δημιουργεί εύκολα και γρήγορα το δικό του καλάθι αγορών! Και όλα αυτά με εμφανώς βελτιστοποιημένη ταχύτητα φόρτωσης από τις πρώτες μέρες λειτουργίας.
Επιπρόσθετα, η πολύ εύκολη διαχείριση του τεράστιου όγκου προϊόντων, με πλήθος επιλογών, χωρίς την εμφάνιση καμίας απολύτως προγραμματιστικής δυσχέρειας, κάνει το Pets & Friends μοναδικό.
Το νέο e-shop έπρεπε να είναι 100% συμμορφωμένο με τους κανόνες της μηχανής αναζήτησης της Google (seo friendly πλατφόρμα, στοχευμένα πεδία περιεχομένου, προσαρμοσμένα links).
Καταφέραμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε δύο μοναδικά εικαστικά για desktop και για κινητές συσκευές. Άμεσος στόχος ήταν η αύξηση των πωλήσεων από την κάθε μία συσκευή ξεχωριστά με 100% responsive design για οθόνες laptop, tablet, κινητών. Και φυσικά την πετύχαμε!
Μέσω της γέφυρας ERP επιτυγχάνεται η ανακύκλωση της πληροφορίας ανάμεσα στο checkout, στο ERP και στην είσοδο προϊόντων του opencart που φροντίζει για την ενημέρωση και συντονισμό των συστημάτων της εταιρίας μειώνοντας ουσιαστικά τον απαιτούμενο χρόνο της συντήρησης αυτών στο μισό. Επιπλέον ο διαχειριστής, μπορεί πλέον να δημιουργεί πελατολόγιο, να παρακολουθεί τις παραγγελίες και τις πωλήσεις καθώς και τα αποθέματα της αποθήκης του.

Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα