Το Shoemart είναι ένα brand με ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, πολλούς fans και τεράστια ποικιλία προϊόντων, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Το κοινό του είναι ευρύ και οι απαιτήσεις μεγάλες!
Ένα πραγματικά μεγάλο project που εξαρχής αντιμετωπίσαμε με σοβαρότητα και εξατομικευμένο πλάνο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του πελάτη.
Αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή του e-shop, στην οποία η ομάδα του marketing έπαιξε καθοριστικό ρόλο, επιλέγοντας seo friendly πλατφόρμες, κατάλληλες για τις ενέργειες που θα εφαρμόζαμε για την προώθησή του, ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε μία στρατηγική με παραμέτρους και εναλλακτικές λύσεις για την άκρως ανταγωνιστική αγορά της μόδας.
Γρήγοροι χειρισμοί σε κρίσιμες στιγμές, σωστές αποφάσεις επί της αύξησης των πωλήσεων, εφαρμογή Plan Β σε περίπτωση μη απόδοσης μιας καμπάνιας, είναι μόνο λίγες από τις τακτικές πάνω στις οποίες είχε οικοδομηθεί η στρατηγική του SHOEMART!
Google Ads
Δεν μπορούσε να λείπει ένας από τους αποδοτικότερους και πιο σύγχρονους τρόπους διαφήμισης στο διαδίκτυο. Με ελεγχόμενες καμπάνιες Google Ads, οι διαφημίσεις ήταν στοχευμένες, χωρίς να χάνεται ούτε ένα ευρώ. Πολιτική μας είναι η επέκταση της επιτυχίας μιας καμπάνιας, χωρίς την ανακύκλωση ιδεών που στερούνται πρωτοτυπίας.
Social media
Ενίσχυση του brand και αύξηση των πωλήσεων! Αυτοί οι δύο στόχοι ήταν η προτεραιότητά μας με την ολοκληρωμένη παρουσία του Shoemart στα κοινωνικά δίκτυα. Γνωρίζοντας πόσο αστραπιαία αλλάζουν τα trends, ελέγχουμε συνεχώς τις καμπάνιες ώστε το αποτέλεσμα να φέρνει πραγματική επιτυχία.
Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης
Με χρόνια εμπειρία και κατάρτιση πάνω στο SEO, έχουμε αναπτύξει τα δικά μας εργαλεία, τα οποία αποδεδειγμένα φέρνουν αποτέλεσμα. Το ίδιο κάναμε και με το Shoemart, ακολουθώντας όλες τις οδηγίες της Google, με σκοπό εκτός από ένα ποιοτικό e-shop να είναι και ένα επιτυχημένο e-shop, το οποίο θα μείνει «καρφωμένο» σε μία από τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.
- Google Ads
- Social Media Ads
- SEO
- CRO
- Αύξηση του συνολικού τζίρου του ηλεκτρονικού καταστήματος κατά 42.34% εντός ενός έτους
- Αύξηση των ηλεκτρικών συναλλαγών κατά 67.47% εντός ενός έτους
- Αύξηση των Facebook Likes κατά 23% εντός ενός έτους
- Πάνω από 700 keywords στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google
- Μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης της σελίδας κατά 39,11%
- Αύξηση του μέσου χρόνου παραμονής στη σελίδα κατά 25%.
Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα