Γίνετε το επόμενο
βραβευμένο project μας!

Όσοι γνωρίζουν τα γυμναστήρια Alter Life δεν χρειάζονται συστάσεις! Αυτός ο όμιλος γυμναστηρίων έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό του concept γύρω από το fitness, προσφέροντας στα μέλη του αναρίθμητες δυνατότητες άσκησης μέσα από προγράμματα ιδιαίτερα και μοναδικά στο είδος τους.

Από την πρώτη στιγμή, η στρατηγική που στήθηκε σκοπό είχε ο επισκέπτης να κατατοπίζεται από το πρώτο κλικ και να προσανατολίζεται αμέσως στην υπηρεσία/πληροφορία που τον ενδιαφέρει!

Το design και οι αποχρώσεις του site επιλέχθηκαν έξυπνα ώστε να μην κουράζουν τον επισκέπτη, δίνοντάς του την ευκαιρία να πλοηγηθεί ευχάριστα. Το site μέσα από το blog του διατηρεί φρέσκο το περιεχόμενό του ενημερώνοντας μέλη και μη μέλη για lifestyle και fitness θέματα. Επιπλέον, το custom template που αποτυπώνει με ακρίβεια τις επιθυμίες του πελάτη.

Συγκεκριμένα:

Mock up

Eνστερνιστήκαμε το όραμα του πελάτη μας για την ανάπτυξη μίας εναλλακτικής προσέγγισης στο χώρο του ελληνικού fitness, γι’ αυτό εφαρμόσαμε web design που να το αναδεικνύει.

  • Μεγάλα σαφή πληροφοριακά blocks σε full width διάταξη
  • Τίτλοι και μότο σε έντονες χρωματικές αντιθέσεις και επιβλητικά μεγέθη
  • Διαδραστικά εφέ και πλούσιο φωτογραφικό υλικό που επικοινωνούνται δυναμικά
Ενότητες “Υπηρεσίες”

Οι υπηρεσίες του Alterlife αποτελούν το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του brand καθώς συνοψίζουν όλη την ουσία στην προσέγγιση του fitness με τρόπο εναλλακτικό (alter) ώστε να επιτυγχάνονται καλύτερα αποτελέσματα με λιγότερο σωματικό, ψυχολογικό και χρονικό κόστος.

  • εικαστικά βελτιστοποιημένος τρόπος
  • custom παραμετροποιήσεις
Ενότητες “Trust – Success”

Πυρήνας της εταιρίας και της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής της είναι τα success stories. Core όλων των ενεργειών marketing αποτελούν οι μαρτυρίες μελών που μέσα από την διαμόρφωση εξατομικευμένου προγράμματος ανάλογα με τις συγκεκριμένες τους ανάγκες έχουν πραγματικά καταφέρει να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους.

Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στην εικόνα και στην ενσωμάτωση call to actions σε κρίσιμα σημεία προκειμένου ο χρήστης να οδηγηθεί στην τελική επικοινωνία με την εταιρεία (φόρμα επικοινωνίας στο κάτω μέρος της σελίδας). Επικοινωνία Διεξήγαμε εκτενή παραμετροποίηση της ενότητας ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με γνώμονα την ανάδειξη της επιβλητικής παρουσίας του brand σε πανελλήνιο επίπεδο.

  • προστέθηκαν μοναδικά εφέ
  • πραγματοποιήθηκε αναδιάταξη
  • αφαιρέθηκαν και προστέθηκαν επιλογές και ενότητες αναλόγως των απαιτήσεων

Το τελικό αποτέλεσμα που επιτρέπει στον επισκέπτη αφενός να εντοπίσει άμεσα το κοντινότερο υποκατάστημα και αφετέρου να αντιληφθεί την εμβέλεια της εμπορικής δραστηριότητας της εταιρείας!

Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα;

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ