Γίνετε το επόμενο
βραβευμένο project μας!

ΠΕΛΑΤΗΣ

Από την πρώτη στιγμή δημιουργίας του, το fashion brand της Badila, το 1989, ξεχώρισε για τις πρωτότυπες ιδέες και την εξαιρετική ποιότητα σε ρούχα και αξεσουάρ για το κορίτσι και τη γυναίκα της διπλανής πόρτας που θέλει το κάτι διαφορετικό.

Σήμερα, θεωρείται ένα από τα κορυφαία brand, ανταγωνιστικό σε τιμές και σταθερό σε ποιότητα στον τομέα γυναικεία μόδα. Τα 8 καταστήματα λιανικής πώλησης και οι αξιόπιστοι συνεργάτες βοηθούν την εταιρεία να κατακτά συνεχώς τους στόχους της και να φτιάχνει τη δική της ιστορία γύρω από τα γυναικεία ρούχα.

Η Badila είναι πλήρως αφοσιωμένη στους στόχους της, προσφέροντας ρούχα με στυλ και προσωπικότητα, που δεν ακολουθούν αυστηρούς κανόνες και προορίζονται για τα κορίτσια που ξέρουν να απολαμβάνουν τη ζωή με άνεση και στυλ.

Κάπου εδώ έρχεται και το νέο e-shop να ανανεώσει και να αναζωογονήσει την διαδικτυακή εικόνα του brand, με ένα 100% λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα που στόχο έχει τις εύκολες αγορές, ένα online shopping therapy που κάθε γυναίκα θα ήθελε!

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Μιλώντας για ανακατασκευή ενός online καταστήματος γυναικείας μόδας οι στόχοι είναι βεβαίως πολλοί και συγκεκριμένοι, όμως σε πρώτη φάση η ευκολία περιήγησης του χρήστη και η βέλτιστη κατηγοριοποίηση είναι τα στοιχεία εκείνα που θέτουν ψηλά τον πήχη στην σωστή ανακατασκευή ενός fashion oriented site.

Λειτουργικότητα

Πρέπει να δημιουργηθεί ένα λειτουργικό e-shop τόσο για τον χρήστη που πλοηγείται αναζητώντας το κατάλληλο προϊόν, όσο και για τους διαχειριστές της Badila που προσθέτουν νέα προϊόντα από προηγμένο σύστημα Back Office και ρυθμίζουν πληροφορίες και δεδομένα, κάνοντας ακόμα πιο ελκυστικό και προσιτό το online κατάστημα.

Για την άψογη λειτουργία του, έπρεπε να προσαρμοστούν οι κατάλληλοι custom μηχανισμοί με γνώμονα την αύξηση της επισκεψιμότητας και κατ’ επέκταση των παραγγελιών. Οι μηχανισμοί αυτοί δοκιμασμένοι και σε άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες είναι σίγουρο ότι θα ανταποκρίνονταν στην φιλοσοφία του brand, ενώ ταυτόχρονα θα μεταμόρφωναν τους παλιούς και απαρχαιωμένους μηχανισμούς σε 100% εναρμονισμένους με τα νέα δεδομένα στον διαδικτυακό κόσμο της μόδας.

Εικαστικό Με Τη Σωστή Στρατηγική

Η δημιουργία ενός μοναδικού εικαστικού που ακολουθεί πιστά την φιλοσοφία της Badila ήταν κάτι που απαιτούσε χρόνο και μελέτη. Ενεργώντας βάσει σχεδίου, είχαμε κατά νου ότι το εικαστικό έπρεπε να ήταν χρωματικά άρτιο, να ενισχύει το brand και να στοχεύει σε ένα συνεχώς αυξανόμενο κοινό. Τέλος, υλοποιώντας τις επιθυμίες του πελάτη κληθήκαμε να προσαρμόσουμε μοναδικές λειτουργίες στην εμφάνιση των προϊόντων που θα εκτόξευε στα ύψη την ευχρηστία.

Σωστή Κατηγοριοποίηση

Το menu είναι σημαντικό να είναι κατανεμημένο έτσι ώστε κάθε επισκέπτης να μπορεί να βρει σε λίγα δευτερόλεπτα το συγκεκριμένο προϊόν μέσα από απεριόριστα επίπεδα κατηγοριών ή υποκατηγοριών. Ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να μπορεί να δει σχετικά προϊόντα (related products) και δημοφιλή είδη που ανήκουν στα ευπώλητα του brand ή είναι ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών.

Αυτοματοποίηση διαδικασιών

H πλήρης αυτοματοποίηση του e-shop με το σύστημα ERP ήταν απαραίτητη για την αυτόματη ενημέρωση των προϊόντων, άρα και την αποτελεσματικότερη διαχείριση του e-shop.

Βελτίωση σημαντικών δεικτών

Ο μικρός χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας, η αλληλεπίδραση των επισκεπτών με το e-shop και τα ποσοστά που σχετίζονται άμεσα με τις πωλήσεις, είναι μόνο μερικοί από τους σημαντικούς δείκτες του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Δουλεύοντας πολύ καιρό πάνω στην 100% SEO Friendly πλατφόρμα που επιλέξαμε, καταφέραμε να ανακατασκευάσουμε το e-shop, κάνοντας το λειτουργικό σε όλους τους τομείς και διευκολύνοντας τον χρήστη σε όλα τα στάδια της αγοράς. Δημιουργήσαμε ένα εικαστικό που ανταγωνίζεται τα αντίστοιχα του εξωτερικού στον κλάδο και βοηθάει στην περιήγηση του επισκέπτη, διατηρώντας την απόλυτη εμπειρία πλοήγησης και την παραμονή του επισκέπτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μερικές από τις λειτουργίες που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του redesign και στην αύξηση των παραγγελιών του Badila είναι:

    • Minimal εικαστικό και UI (user interface) που ανταποκρίνεται και ακολουθεί όλες τις βέλτιστες πρακτικές UX (user experience ), χωρίς να θυσιάζεται η εμπειρία περιήγησης
    • Σύνδεση μέσω erp και αυτοματοποίηση ενημέρωσης προϊόντων και κατηγοριών
    • Αυτόματη εμφάνιση νέων προϊόντων που ενισχύουν την εύκολη πλοήγηση του χρήστη και κάνουν πιθανότερη και αβίαστη την αγορά
    • Εμφάνιση των διαθέσιμων χρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες με μοναδικό εύχρηστο τρόπο, δηλαδή με custom μηχανισμό στα διαθέσιμα χρώματα του προϊόντος για την εναλλαγή της photo gallery

 

Πωλήσεις και μέσω των κινητών συσκευών

Πραγματοποιήσαμε όλες τις απαραίτητες τεχνικές ώστε το ηλεκτρονικό κατάστημα να προσαρμόζεται άψογα σε desktop, tablet και κινητά τηλέφωνα (responsive design). Με αυτήν την «προσαρμοστικότητα» μειώνεται σημαντικά το υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης από χρήστες που περιηγούνται σε ένα μη responsive e-shop από κινητή συσκευή.

Οι παραπάνω στρατηγικές έχουν προσαρμοστεί σωστά στο νέο e-shop, φέρνοντας ήδη από το πρώτο διάστημα αύξηση μέσης παραγγελίας και των οργανικών αποτελεσμάτων στην Google.

Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα;

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ