Γίνετε το επόμενο
βραβευμένο project μας!

ΠΕΛΑΤΗΣ

Ο νευροχειρουργός εγκεφάλου κ. Ρολόγης Δημήτριος συγκαταλέγεται μεταξύ των πλέον αναγνωρισμένων νευροχειρουργών στην Ευρώπη, έχοντας διενεργήσει με μεγάλη επιτυχία ως πρώτος χειρουργός χιλιάδες επεμβάσεις που αφορούν τον εγκέφαλο και τον νωτιαίο μυελό (όγκοι, ανευρύσματα, χειρουργική υποφύσεως) και την σπονδυλική στήλη.

Μετά από μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση στη Νευροχειρουργική στη Μεγάλη Βρετανία και αναλαμβάνοντας Διευθυντικά καθήκοντα σε διάφορες Νευροχειρουργικές κλινικές της Αθήνας (Γενικό Κρατικό Αθηνών, Υγεία, Μετροπόλιταν) επί 30 χρόνια, αναλαμβάνει ειδικές προσπελάσεις σε δυσπρόσιτες περιοχές του εγκεφάλου με χρήση τεχνολογίας τελευταίας γενιάς, όπως το χειρουργικό μικροσκόπιο.

Έχει κατά καιρούς λάβει επιστημονικούς τίτλους και διακρίσεις όπως «Εκλεγμένος Πρόεδρος του Επαγγελματικού Συλλόγου Νευροχειρουργών Ελλάδος», Μέλος της «Εθνικής Επιτροπής UNICEF Ελλάδας» και πολλά άλλα.

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Στις πρώτες συναντήσεις μας με τον γιατρό τέθηκαν σαφείς στόχοι σχετικά με την κατασκευή του επαγγελματικού-ιατρικού site: το εικαστικό, το περιεχόμενο, τις δυνατότητες του menu και τα βήματα που έπρεπε να γίνουν, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι λειτουργικό στο τεχνικό κομμάτι και άρτιο στο λεκτικό κομμάτι. Δηλαδή ανά πάθηση ο απλός χρήστης – ασθενής να μπορεί να ενημερωθεί επιστημονικά και τεκμηριωμένα για την ασθένεια και τους τρόπους αντιμετώπισής της.

Σωστή κατηγοριοποίηση Menu: Σε μία επαγγελματική ιστοσελίδα ο επισκέπτης ανατρέχει συνέχεια το menu για να βρει την πληροφορία που χρειάζεται. Ένα σωστά δομημένο menu, παρέχει θετική εμπειρία πλοήγησης στον χρήστη, γι’ αυτό και η σωστή δημιουργία του menu ήταν προϋπόθεση και βάση για να συνεχίσουμε τις επόμενες ενέργειές μας. Τόσο οι βασικές κατηγορίες όσο και οι υποκατηγορίες ανταποκρίνονται με ακρίβεια στην εμπειρία και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί ο νευροχειρουργός, καλύπτοντας όλο το φάσμα της χειρουργικής Εγκεφάλου, Νωτιαίου μυελού και Υπόφυσης. Ένας πραγματικά τεράστιος όγκος πληροφορίας, προσφέρεται σε κατηγορίες – ομάδες.

Περιεχόμενο: Μπορεί οι τάσεις όσον αφορά το περιεχόμενο των websites να αλλάζουν ανάλογα με τις τάσεις της εποχής, όμως μία ιατρική ιστοσελίδα για να έχει λόγο ύπαρξης και για να φτάσει σε καλή κατάταξη στην μηχανή αναζήτησης της Google πρέπει να έχει σωστά δομημένο, επιστημονικά αποδεκτό και εκτενές μοναδικό περιεχόμενο. Το τμήμα του Copywriting σε συνεργασία με τον κ. Ρολόγη προχώρησε στην συγγραφή ιατρικού περιεχομένου για τις κυριότερες παθήσεις και θεραπείες, με ειδικές λέξεις κλειδιά ώστε η ιστοσελίδα να μπορεί πιο εύκολα να βελτιστοποιηθεί ως προς το SEO.

Εικαστικό: Το εικαστικό σε ένα ιατρικό site πρέπει να είναι καλαίσθητο, λειτουργικό και πρωτότυπο χωρίς να γίνεται σύνθετο, ώστε με εμφανή τρόπο να παρέχει στον χρήστη την πληροφορία που αναζητάει. Το εικαστικό της ιστοσελίδας έπρεπε να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης και εύκολο ώστε η εμπειρία πλοήγησης για έναν απλό χρήστη να είναι αβίαστη. Τέλος οι αποχρώσεις, ειδικά στην αρχική σελίδα σε logo, sliders κ.τ.λ. έπρεπε να αποπνέουν σοβαρότητα και να μην ξεφεύγουν από το minimal ύφος, ώστε να μην κουράζουν τον επισκέπτη στην αναζήτησή του.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Η πολύ καλή προετοιμασία και η συνεχής επαφή με τον γιατρό μας βοήθησε, ώστε να καταφέρουμε σε μικρό χρονικό διάστημα να κατασκευάσουμε μία δυναμική ιστοσελίδα, τηρώντας όλες τις προδιαγραφές της Google με σχεδιαστική επιμέλεια, Responsive Design και επιλογή πλατφόρμας με δυνατότητα εύκολης ανανέωσης περιεχομένου ή καταχώριση, αναβάθμιση οποιασδήποτε πληροφορίας.

Homepage: Η αρχική σελίδα προσφέρει στον χρήστη όλες τις δυνατότητες ώστε να βρει γρήγορα αυτό που ψάχνει ή να πλοηγηθεί εύκολα οπουδήποτε θέλει. Το menu παραμένει σταθερό κατά το scroll εξυπηρετώντας τον παραπάνω σκοπό.

Ο χρήστης μπορεί ακόμα και στο Footer να βρει χρήσιμες πληροφορίες για την άμεση επικοινωνία του με τον γιατρό μέσω τηλεφώνου ή μέσω της online φόρμας επικοινωνίας (contact form) να μπορεί να κλείσει ραντεβού με τον γιατρό.

Design: Επιλέξαμε ένα ευέλικτο template ώστε να προσαρμόσουμε το minimal εικαστικό που θα βοηθούσε τον χρήστη να μην «χάνεται» αλλά να βρίσκει με ένα κλικ την πληροφορία που ψάχνει.

Έπειτα, εφαρμόσαμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε η ιστοσελίδα να πληροί όλες τις προϋποθέσεις των λεγόμενων «mobile friendly» αναγκών με Responsive Design, ώστε να εμφανίζεται απ’ όλες τις smartphones συσκευές.

Επιπλέον σημαντικές ενέργειες που υλοποιήθηκαν:

  • Γρήγορο Load time
  • Ορατό menu κατά την πλοήγηση
  • Εμφάνιση της ειδικής φόρμας συμπλήρωσης online ραντεβού και επικοινωνίας σε κάθε κατηγορία – υποκατηγορία
  • Ειδική προσεκτική επεξεργασία της 100% SEO Friendly πλατφόρμας, με στόχο την άνοδο μεγάλου αριθμού keywords στην 1η σελ. των οργανικών αποτελεσμάτων.
Έχετε κάποια ερώτηση;
Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε!
ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ