Γίνετε το επόμενο
βραβευμένο project μας!

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Από το 1977 και έπειτα από τόσα χρόνια σταθερής και επιτυχημένης πορείας στην εγχώρια και διεθνή αγορά, η ΚΕΝΤΙΑ -μία αμιγώς ελληνική εταιρεία πρότυπο- αποφάσισε να επενδύσει και στον χώρο του διαδικτύου.

Στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά των λευκών ειδών, στόχοι μας ήταν:

  • η περαιτέρω εξάπλωση του Brand
  • η προβολή μοναδικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων
  • η αποτύπωση της ηγετικής θέσης του στην αγορά και στο διαδίκτυο

Η παράλληλη υποστήριξη των συνεργατών χονδρικής καθώς και η ενίσχυση των φυσικών καταστημάτων KENTIA, αποτέλεσε -επίσης- κρίσιμο σημείο και ζήτημα που συμπεριλήφθηκε στον στρατηγικό σχεδιασμό online προώθησης του brand.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Έρευνα & Μελέτη Ανταγωνισμού

Η προσεκτική ανάλυση του ανταγωνισμού (άμεσου και έμμεσου), καθώς και των μεθόδων που αξιοποιούν οι συνεργάτες χονδρικής, αποτέλεσε τον πυρήνα των ενεργειών σε πρώτο στάδιο.

Η τήρηση μιας ενιαίας γραμμής, η οποία θα μετέφερε σαφώς το προφίλ του brand, της σχέσης ποιότητας – τιμής παράλληλα με την αποτύπωση του οράματος της εταιρείας, αποτέλεσε πρόκληση σε όλο το εύρος του σχεδιασμού των ενεργειών (εικαστική προσέγγιση, μηνύματα κ.λπ.)

Συνολική on-site βελτιστοποίηση ιστοτόπου

Προτεραιότητα αποτέλεσε η διαδικασία on-site βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και οι ενέργειες για την αύξηση της εξωστρέφειάς του.

Δημιουργία μοναδικού περιεχομένου για όλη την έκταση του ηλεκτρονικού καταστήματος, δημιουργία SEO friendly URLs, δημοσιεύσεις σε συνεργαζόμενα Blogs, αποτέλεσαν κομμάτι των ενεργειών με στόχο την σημαντική ενίσχυση οργανικής και απευθείας επισκεψιμότητας στο eshop, μόλις από το πρώτο τρίμηνο!

Διαφοροποίηση

Η σύσταση της εταιρείας σε νέα κοινά, απόλυτα ωστόσο, στοχευμένα  στο κοινό αγοραστών που την αφορά, δομήθηκε πάνω σε επιτυχημένα concepts με κύριο μέσο προβολής τα κοινωνικά δίκτυα. Διαγωνισμοί, κληρώσεις, επιτυχημένες συνεργασίες με δημοφιλείς επιχειρήσεις αλλά και παρουσιάσεις στα δημοφιλέστερα e-magazines και sites αρχιτεκτόνων εσωτερικού χώρου και διακόσμησης, κατάφεραν να οδηγήσουν στην επίτευξη των σαφών και μετρήσιμων στόχων που είχαν τεθεί εξ αρχής.

Φυσικά καταστήματα

Αποκλειστικές καμπάνιες και διαχωρισμένο πλάνο ενεργειών δημιουργήθηκαν για την παράλληλη ενίσχυση του δικτύου λιανικής. Κίνητρα αγορών, Loyalty programs, διοργάνωση events ανά κατάστημα και διαγωνισμοί αναφορικά με τα καταστήματα, σχεδιάστηκαν και προβλήθηκαν εκτεταμένα μέσω των online καναλιών, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακή αύξηση στην προσέλευση καταναλωτών στο Δίκτυο Καταστημάτων.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ενέργειες
  • Κατασκευή Custom e-shop
  • Συνολική on-site βελτιστοποίηση
  • AdWords Campaign
  • Content Marketing
  • Facebook Ads Campaign
  • Facebook Contests
  • Instagram Ads Campaign
  • Article Marketing

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Αποτελέσματα που πετύχαμε μετά την άνοδο του νέου e-shop
  • Αύξηση του συνόλου των επισκεπτών κατά 78,56% από τον πρώτο μήνα και διπλασιασμός του τον τρίτο μήνα
  • Ενίσχυση του τζίρου κατά 122,7% μετά από διάστημα τριών μηνών
  • Σημαντική βελτιστοποίηση όλων των δεικτών (CTR, Conversion Rate, Av. Position) στις διαφημίσεις Google AdWords μετά από διάστημα τριών μηνών
  • Αύξηση του engagement rate στο δίκτυο Facebook κατά 26%
  • Ενίσχυση των φυσικών καταστημάτων μέσω στοχευμένων ενεργειών (Facebook Ads, δημοσιεύσεις σε κορυφαία e-magazines, διενέργεια διαγωνισμών κ.λπ.)
Lighthouse e-volution Awards 2017



Το συγκεκριμένο Project βραβεύθηκε με το Bronze Award στην κατηγορία Redesign/ Relaunch Ηλεκτρονικού καταστήματος των E-volution Awards 2017. Είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα και ευχαριστούμε όσους μας στήριξαν και συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται!

Μαζί μπορούμε να κατακτήσουμε το επόμενο!

Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα;

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ