100% άρτιες & πλήρως λειτουργικές κατασκευές που εξασφαλίζουν την κερδοφορία κάθε online επιχείρησης.
βραβευμένο project μας!
Πυρήνας κάθε διαδικτυακής επιχείρησης είναι το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν περιορίζεται μόνο στο τελικό αισθητικό & εικαστικό αποτέλεσμα. Δεν πρέπει να ξεχνάτε τον αρχικό στόχο δημιουργίας του: την επιτυχή ανάπτυξή του που θα αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας!
Η συμπεριφορά του πιθανού αγοραστή κατά την πλοήγηση, το επόμενο βήμα του μέσα στον ιστότοπο, η αναζήτηση πληροφοριών, καθώς και η κατάλληλη παρουσίαση του περιεχομένου που θα απαντήσει στα ερωτήματα του κατά την έρευνά του, αποτελούν τη βάση για κάθε επιχείρηση που θέλει να πρωταγωνιστήσει στον απαιτητικό χώρο του διαδικτύου.
Δημιουργήστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ιδιαίτερες ανάγκες του αγοραστικού σας κοινού, και το οποίο θα προσελκύει συνεχώς νέους & ικανοποιημένους πελάτες.
Τεχνολογίες
Στο τομέα μας το στοίχημα που πρέπει να κερδίζουμε είναι να ακολουθούμε τις εξελίξεις.
Κάθε εξέλιξη στον τεχνολογικό τομέα πρέπει να μας βρίσκει έτοιμους.
Έτσι λοιπόν έχουμε δημιουργήσει μια έμπειρη ομάδα που μπορεί να καλύψει την κάθε τεχνική σας ανάγκη.
Η εμπειρία ετών που έχουμε πλέον στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων μας επιτρέπει να επιλέγουμε την βέλτιστη λύση για εσάς.
Επιλέγουμε Open Source συστήματα και συμβάλουμε στις κοινότητες τους για να είμαστε πάντα οι καλύτεροι.
Τα συστήματα διαχείρισης (CMS) που έχουμε επιλέξει και έχουμε αναπτύξει τεχνογνωσία και εξειδίκευση είναι τα ακόλουθα: WordPress, OpenCart και Magento.
WordPress
Ένα από τα πιο δημοφιλή CMS (Content Management System) σε παγκόσμια κλίμακα είναι το WordPress.
Η φιλοσοφία του WordPress είναι ότι η διαχείριση της ηλεκτρονικής σας εμφάνισης πρέπει να είναι απλή και γρήγορη. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του απλού πίνακα διαχείρισης και των δυνατοτήτων που έχει.
OpenCart
Το OpenCart μας συστήθηκε πριν μερικά χρόνια ως το πιο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Τόσο η εύκολη διαχείριση του όσο και οι πολλές λειτουργίες που έχει out of the box το καθιστούν ως ένα από το πιο ολοκληρωμένα και λειτουργικά e-commerce CMS.
Ο διαχειριστής μπορεί με ευκολία να δημιουργήσει κατηγορίες και προϊόντα, να εισάγει πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα του και να επεξεργάζεται με ευκολία τις παραγγελίες.
Magento
Το Magento αποτελεί μια πιο complex e-commerce λύση. Για αυτό το λόγο έρχεται με δυο διαφορετικές εκδόσεις Magento Community Edition (Magento CE) και Magento Enterprise Edition (Magento EE). Η έκδοση Magento Community Edition (Magento CE) είναι η open source λύση.
Ο διαχειριστής μπορεί να δημιουργήσει κατηγορίες και προϊόντα, να εισάγει πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα του και να επεξεργάζεται τις παραγγελίες.
Χαρακτηριστικά
Custom σχεδιασμός / Mockup
O custom σχεδιασμός ενός template είναι η δημιουργία ενός μοναδικού theme.
Με βασικό γνώμονα την εμπειρία του χρήστη (User eXperience), αλλά και τις ανάγκες σας δημιουργούμε ένα μοναδικό design για εσάς.
Ο σχεδιασμός mockup γίνεται από την έμπειρη ομάδα designers μας και στη συνέχεια η ομάδα του development δημιουργεί το template ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές.
Responsive Design
Πλέον είναι απαραίτητο όλα τα web application να έχουν responsive design.
Με την καθημερινή αύξηση των χρηστών που επισκέπτονται και αγοράζουν μέσω κινητών συσκευών είναι αναγκαίο πλέον κάθε ιστοσελίδα να είναι συμβατή και πλήρως λειτουργική σε όλες τις κινητές συσκευές και tablet.
AMP Pages
Πριν λίγα χρόνια η Google δημιούργησε μια νέα τεχνολογία με την ονομασία AMP (Accelerated Mobile Pages). Το framework του AMP δημιουργήθηκε έτσι ώστε να μπορεί να δημιουργηθεί μια γρήγορη και εύχρηστη έκδοση της σελίδας σας προσβάσιμη μόνο από mobile συσκευές. Η AMP αν και ακόμα είναι στα πρώτα της βήματα, το αντίκτυπο που είχε στην τεχνολογική κοινότητα έκανε την Google να την συμπεριλάβει στα web standards. Μέσα στα επόμενα χρόνια θα θεωρείται αυτονόητο ότι μια ιστοσελίδα έχει και έκδοση AMP.
Search Auto Complete
Μια από τις σημαντικές λειτουργίες που έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι αυτής της αναζήτησης. Ο χρήστης (είτε έμπειρος είτε αρχάριος) θα οδηγηθεί στο πλαίσιο της αναζήτησης για να ψάξει αυτό που αναζητά.
Είναι πολύ σημαντικό η αναζήτηση να είναι σε σημείο ευκρινές και ορατό.
Αυτό όμως που θα πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι η λειτουργία auto complete. Καθώς γράφει ο χρήστης πρέπει να του δίνουμε αποτελέσματα πριν ολοκληρώσει την αναζήτηση του (σχετικά με αυτό που ψάχνει). Με αυτό τον τρόπο του δίνουμε γρήγορα αποτελέσματα & προτάσεις βάσει αυτού που αναζητά, ενώ του προβάλλουμε παράλληλα και σχετικά προϊόντα ή και κατηγορίες. Ο στόχος είναι η καλύτερη και πιο γρήγορη περιήγηση του χρήστη.
Product Page
Η σελίδα του προϊόντος είναι μια από τις πιο σημαντικές σελίδες σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Αυτή η σελίδα πρέπει να είναι έτσι δομημένη ώστε να μπορεί ο χρήστης να ενημερωθεί σχετικά με το προϊόν και να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αγοράς.
Για να είναι μια προϊόντική σελίδα επιτυχημένη πρέπει να έχει ένα ελκυστικό design που θα αναδεικνύει το προϊόν ενώ παράλληλα να δίνει και όλη την απαραίτητη πληροφορία τόσο για τα χαρακτηριστικά του τελευταίου, όσο και για τον τρόπο απόκτησής του, προτρέποντας το χρήστη στο επόμενο βήμα της αγοράς.
Τα παρακάτω elements, απαραίτητα σε κάθε σελίδα προϊόντος, παρουσιάζονται ανάλογα με τα προϊόντα και την αγορά στην οποία απευθύνεται το κάθε κατάστημα, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες του συγκεκριμένου κοινού:
– Φωτογραφίες του προϊόντος
– Αναλυτική περιγραφή
– Χαρακτηριστικά, τεχνικές πληροφορίες, οδηγίες χρήσης
– Ενημέρωση σχετικά με τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής και πληρωμής
– Σχετικά και συνδυαστικά προϊόντα
Checkout Page
Οι μελέτες δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών που καταλήγουν στο checkout θέλει να ολοκληρώσει την αγορά του. Παρόλα αυτά και το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, σημειώνεται σε αυτή τη σελίδα. Αυτό σημαίνει ότι η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένα standards Και πρακτικές προκειμένου να καταφέρει να κρατήσει τον χρήστη και να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αγοράς του. Για αυτό το λόγο η σελίδα ολοκλήρωσης αγορών πρέπει να είναι κατανοητή, συνοπτική, περιεκτική, γρήγορη και… χωρίς εκπλήξεις!
Βασικές πρακτικές που ακολουθούμε στις κατασκευές μας είναι:
– Η επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς ως επισκέπτης
– Η δυνατότητα σύνδεσης ή έγγραφης χρήστη
– Παρουσίαση των λιγότερων δυνατών στοιχείων που χρειάζονται για την αποστολή της παραγγελίας του πελάτη.
– Παρουσίαση με απλό & κατανοητό τρόπο των διαθέσιμων τρόπων αποστολής και των σχετικών χρεώσεων ανά περίπτωση.
– Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
– Αποφυγή κρυφών χρεώσεων
Εφαρμογές
Loyalty εφαρμογές
Πλέον κάθε επιχείρηση αναπτύσσει και δημιουργεί συστήματα πιστότητας προς τους πελάτες της. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενεργό σύστημα loyalty και να προσκαλούμε τον πελάτη να συμμετέχει.
Μέσω πόντων μπορούμε να επιβραβεύουμε τον πελάτη για την εγγραφή του, για κάθε του αγορά και όταν συγκεντρώσει ένα ποσό πόντων να μπορεί να το εξαργυρώνει ως έκπτωση στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Εφ’ όσον έχετε και φυσικό κατάστημα εξαιρετικά σημαντικό είναι να μπορεί να λειτουργεί το σύστημα loyalty και για τους πελάτες του φυσικού σας καταστήματος.
Για αυτό το λόγο δημιουργούμε κοινό σύστημα για το ηλεκτρονικό και το φυσικό κατάστημα για την λήψη και την εξαργύρωση των πόντων.
B2B εφαρμογές
Πλέον ο συνεργάτης της χονδρικής σας μπορεί να συνδεθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας να δει τα προϊόντα σας και να στείλει απευθείας την παραγγελία του ηλεκτρονικά.
Μέσω των εφαρμογών που έχουμε αναπτύξει μπορείτε:
• Να έχετε διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές ανά πελάτη χονδρικής
• Μπορείτε να έχετε προϊόντα διαθέσιμα αποκλειστικά για τους πελάτες χονδρικής
• Μπορείτε να έχετε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής
• Μπορείτε να δίνετε προσωποποιημένη πληροφόρηση για τον κάθε πελάτη σας
Γέφυρα διασύνδεσης
Μια από τις πλέον σημαντικές λειτουργίες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η διασύνδεση του (αμφίδρομη επικοινωνία) με ERP ή με την πλατφόρμα του προμηθευτή σας.
Με την γέφυρα διασύνδεσης μπορείτε σε πραγματικό χρόνο να ενημερώνετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα κατηγορίες, κατασκευαστές, προϊόντα, χαρακτηριστικά, φίλτρα και επιλογές.
Στο ERP σας μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες για τις παραγγελίες (Στοιχεία Πελάτη, Διευθύνσεις αποστολής & πληρωμής, τρόπος αποστολής, τρόπος πληρωμής, σύνολα παραγγελίας, προϊόντα με τις επιλογές).
Μέσω της αμφίδρομης επικοινωνίας μπορείτε να διαχειρίζεστε πλήρως τις παραγγελίες σας και να ενημερώνετε τον πελάτη για την αλλαγή κατάστασης της παραγγελίας του.
Μέχρι στιγμής έχουμε δημιουργήσει γέφυρες διασύνδεσης για όλα τα γνωστά εμπορικά προγράμματα / ERP (όπως SoftOne, Pylon, Singular, Epsilon και πολλά ακόμα), για προμηθευτές προϊόντων (όπως είναι η ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ, SYMMETRIA και πολλούς ακόμα) αλλά και για πάρα πολλές custom εφαρμογές (είτε εφαρμογές αποθήκης, είτε εφαρμογές loyalty.)
Πλέον κάθε επιχείρηση αναπτύσσει και δημιουργεί συστήματα πιστότητας προς τους πελάτες της. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενεργό σύστημα loyalty και να προσκαλούμε τον πελάτη να συμμετέχει.
Μέσω πόντων μπορούμε να επιβραβεύουμε τον πελάτη για την εγγραφή του, για κάθε του αγορά και όταν συγκεντρώσει ένα ποσό πόντων να μπορεί να το εξαργυρώνει ως έκπτωση στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Εφ’ όσον έχετε και φυσικό κατάστημα εξαιρετικά σημαντικό είναι να μπορεί να λειτουργεί το σύστημα loyalty και για τους πελάτες του φυσικού σας καταστήματος.
Για αυτό το λόγο δημιουργούμε κοινό σύστημα για το ηλεκτρονικό και το φυσικό κατάστημα για την λήψη και την εξαργύρωση των πόντων.
Πλέον ο συνεργάτης της χονδρικής σας μπορεί να συνδεθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας να δει τα προϊόντα σας και να στείλει απευθείας την παραγγελία του ηλεκτρονικά.
Μέσω των εφαρμογών που έχουμε αναπτύξει μπορείτε:
• Να έχετε διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές ανά πελάτη χονδρικής
• Μπορείτε να έχετε προϊόντα διαθέσιμα αποκλειστικά για τους πελάτες χονδρικής
• Μπορείτε να έχετε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής
• Μπορείτε να δίνετε προσωποποιημένη πληροφόρηση για τον κάθε πελάτη σας
Μια από τις πλέον σημαντικές λειτουργίες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η διασύνδεση του (αμφίδρομη επικοινωνία) με ERP ή με την πλατφόρμα του προμηθευτή σας.
Με την γέφυρα διασύνδεσης μπορείτε σε πραγματικό χρόνο να ενημερώνετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα κατηγορίες, κατασκευαστές, προϊόντα, χαρακτηριστικά, φίλτρα και επιλογές.
Στο ERP σας μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες για τις παραγγελίες (Στοιχεία Πελάτη, Διευθύνσεις αποστολής & πληρωμής, τρόπος αποστολής, τρόπος πληρωμής, σύνολα παραγγελίας, προϊόντα με τις επιλογές).
Μέσω της αμφίδρομης επικοινωνίας μπορείτε να διαχειρίζεστε πλήρως τις παραγγελίες σας και να ενημερώνετε τον πελάτη για την αλλαγή κατάστασης της παραγγελίας του.
Μέχρι στιγμής έχουμε δημιουργήσει γέφυρες διασύνδεσης για όλα τα γνωστά εμπορικά προγράμματα / ERP (όπως SoftOne, Pylon, Singular, Epsilon και πολλά ακόμα), για προμηθευτές προϊόντων (όπως είναι η ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ, SYMMETRIA και πολλούς ακόμα) αλλά και για πάρα πολλές custom εφαρμογές (είτε εφαρμογές αποθήκης, είτε εφαρμογές loyalty.)
Αισθητική: Η δημιουργικότητα μας συμβαδίζει με τις ανάγκες σας, το ύφος που εσείς θέλετε να αναδείξετε και τους κανόνες που είναι απαραίτητο να ακολουθηθούν για μια απόλυτα εύχρηστη & αισθητικά άρτια κατασκευή.
Ευχρηστία: Γνωρίζουμε με κάθε λεπτομέρεια την σχέση επισκέπτη και ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι πελάτες σας δεν έχουν χρόνο για χάσιμο.
Ταχύτητα: Κάθε δευτερόλεπτο μειώνει κατά 7% τις πωλήσεις. Με αυτό δεδομένο, έχουμε αναπτύξει τεχνολογίες που βελτιώνουν στο μέγιστο την ταχύτητα ενός e-shop, έτσι ώστε οι επισκέπτες αλλά και οι μηχανές αναζήτησης, να βαθμολογούν την ταχύτητα του ιστοτόπου σας με άριστα.
Είμαστε περήφανοι που μας εμπιστεύονται ορισμένα από τα πιο αναγνωρισμένα Brands της Ελληνικής αγοράς!
Είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα;