Gennima IVF

Website & SEO Campaign

Στρατηγική & Πρόκληση

Το έργο είναι ένα ενημερωτικό website, που απευθύνεται σε γυναίκες και ζευγάρια που αναζητούν υποστήριξη και θεραπεία σε θέματα γονιμότητας.

Στόχοι του έργου

  • Εκτίμηση γονιμότητας. Αναπτύχθηκε ειδική ενότητα με σαφείς πληροφορίες και διαδραστικά εργαλεία για την ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης της γονιμότητας.

  • Θεραπείες εξωσωματικής. Δημιουργήθηκε αναλυτικό περιεχόμενο και παρουσιάσεις βήμα προς βήμα για τις διαθέσιμες μεθόδους υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, με στόχο τη μείωση του άγχους και την ενίσχυση της κατανόησης.

  • Διατήρηση γονιμότητας. Ενσωματώθηκε ενότητα ενημέρωσης για τις επιλογές διατήρησης γονιμότητας σε διαφορετικές φάσεις της ζωής, εστιάζοντας τόσο σε ιατρικούς όσο και σε κοινωνικούς λόγους.

  • Εγκυμοσύνη & τοκετός. Προστέθηκε εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με την πορεία της εγκυμοσύνης, τις επιλογές τοκετού και τις προετοιμασίες για τους νέους γονείς, μέσα από εύληπτες και επιστημονικά τεκμηριωμένες πληροφορίες.

Tablet Banner Mobile Banner

Web Design & Development

  • Περιγραφή
    Ο σχεδιασμός ήταν 100% custom, ώστε να αποτυπώνει την επιστημονική εξειδίκευση, αλλά ταυτόχρονα να είναι φιλικός, σύγχρονος και ανθρώπινος. Κάθε υπηρεσία παρουσιάζεται ξεκάθαρα, με προσοχή στον τρόπο προβολής του περιεχομένου ώστε να ενισχύεται η εμπιστοσύνη του επισκέπτη.Η κύρια πρόκληση ήταν ο μεγάλος όγκος περιεχομένου. Έπρεπε κάθε σελίδα να έχει τον δικό της χαρακτήρα, χωρίς να χάνεται η συνοχή και η ποιότητα του design. Η εξειδίκευση έπρεπε να αναδειχθεί χωρίς να γίνει δυσνόητη ή ψυχρή.
  • Χαρακτηριστικά & Καινοτομίες
    • Σύστημα κράτησης ραντεβού online
    • Προσεγμένο UI/UX
    • Responsive σχεδιασμός για εύκολη χρήση από κινητά & tablets
    • Εμπλουτισμένο περιεχόμενο με έμφαση στην ενημέρωση & καθοδήγηση
  • Αποτελέσματα
    Η νέα online παρουσία ενίσχυσε σημαντικά την εικόνα του Γέννημα ως ένα σύγχρονο και αξιόπιστο ιατρικό κέντρο. Ο επισκέπτης νιώθει ασφάλεια, κατανοεί εύκολα τις υπηρεσίες και ενθαρρύνεται να προχωρήσει στο επόμενο βήμα: να ζητήσει βοήθεια. Η αύξηση στα αιτήματα για ραντεβού και η θετική ανταπόκριση των χρηστών επιβεβαιώνει ότι ο σχεδιασμός και η στρατηγική περιεχομένου λειτούργησαν αποτελεσματικά.

Είστε έτοιμοι για το επόμενό μας βήμα;
Ας γνωριστούμε!

Επικοινωνήστε μαζί μας και θα λάβετε απάντησή μας το συντομότερο.




    Ενδιαφέρομαι για: