Βασικοί στόχοι της Digital Στρατηγικής & του Marketing Mix ενεργειών ήταν οι εξής:
Pet Shop 88
Custom B2C Eshop


Στρατηγική & Πρόκληση
Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον χώρο και πάνω από μια δεκαετία και με ηλεκτρονική παρουσία, το petshop88.gr είναι ένα από τα κορυφαία online pet shops, με τεράστια ποικιλία προϊόντων για κατοικίδια και άμεση εξυπηρέτηση, πάντα με σεβασμό προς τον καταναλωτή.
Η πολυετής συνεργασία μας με το Brand είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ανανεωμένου πολυλειτουργικού και user-friendly e-shop, σχεδιασμένο για να καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αναδεικνύει δυναμικά την ταυτότητα του brand, ενώ παράλληλα αντικατοπτρίζει την αγάπη και την αφοσίωση του πελάτη στο αντικείμενό του, προσφέροντας αξία στην βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήστη.
Οι Υπηρεσίες μας στο έργο
- Web Design & Development
- SEO
- Performance Marketing
Στόχοι του έργου
Custom σχεδιασμός της πλατφόρμας για να ενσωματώσει την ταυτότητα του brand.
Εμπορικά εργαλεία που κάνουν τη διαδικασία αγοράς άμεση, ξεκούραστη και φιλική στον χρήστη.
Μεγιστοποίηση της απόδοσης της Performance στρατηγικής με στόχο την αύξηση των εσόδων
Διατήρηση/βελτίωση των ήδη πολύ υψηλών οργανικών θέσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Web Design & Development
- Περιγραφή
Η διαχείριση μεγάλου όγκου προϊόντων και προμηθευτών, σε συνδυασμό με την ανάγκη για πραγματικά γρήγορη και ακριβή αναζήτηση, έθεσαν υψηλές απαιτήσεις στην υλοποίηση. Επιπλέον, έπρεπε να διατηρηθεί η αίσθηση ζεστασιάς και προσωπικής σχέσης που ήδη είχε χτίσει το brand με το κοινό του. Παράλληλα, έπρεπε να ενσωματωθούν εμπορικά εργαλεία που κάνουν τη διαδικασία αγοράς άμεση, ξεκούραστη και φιλική στον χρήστη.

- Χαρακτηριστικά & Καινοτομίες
- 13.000+ προϊόντα και 400+ προμηθευτές
- Promo areas με banners & εμπορικές ενέργειες
- “Θύμισέ μου να ξαναπαραγγείλω” – έξυπνο εργαλείο επανάληψης παραγγελίας
- Digital Gift Cards
- Notify When Available για προϊόντα σε έλλειψη
- Sign-up Coupons – αυτόματα κουπόνια για νέες εγγραφές
- Δυναμική αναζήτηση προϊόντων με έξυπνη διασύνδεση
- Apple Pay / Google Pay / Klarna
- Ενσωμάτωση με eFood, Wolt, Shopflix & Skroutz
- Παρουσίαση Φυσικών Καταστημάτων
- Αποτελέσματα
Η υλοποίηση της πλατφόρμας για το Petshop88.gr φέρνει σημαντικά και μετρήσιμα οφέλη για την επιχείρηση. Παρατηρήθηκε άμεση αύξηση των παραγγελιών, τόσο από νέους όσο και από επαναλαμβανόμενους πελάτες, ενώ η συνολική εμπειρία χρήστη βελτιώθηκε αισθητά, οδηγώντας σε μεγαλύτερη ικανοποίηση και αφοσίωση.
Μέσω της διασύνδεσης με το σύστημα μηχανογράφησης, αυτοματοποιήθηκαν διαδικασίες, μειώθηκαν λάθη και επιταχύνθηκε η ροή της πληροφορίας, προσφέροντας έτσι καλύτερο έλεγχο και διαχείριση.Παράλληλα, η πολυκαναλική παρουσία μέσω συνεργασιών με πλατφόρμες όπως eFood, Wolt, Shopflix και Skroutz ενίσχυσε την αναγνωρισιμότητα και την εμπορική απήχηση του brand.Τέλος, η δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων και αγοραστικών συμπεριφορών επέτρεψε στην ομάδα του Petshop88 να λαμβάνει στοχευμένες επιχειρηματικές αποφάσεις, ενώ τα προσωποποιημένα εργαλεία ενίσχυσαν τη σχέση με τον τελικό καταναλωτή.
SEO
Yλοποίηση
Από το 2012, το petshop88.gr εξελίχθηκε από επέκταση του φυσικού καταστήματος σε έναν από τους ηγέτες των online pet shops, ξεπερνώντας τον έντονο ανταγωνισμό και προσαρμοζόμενο στις νέες καταναλωτικές συνήθειες, ειδικά μετά την πανδημία. Με στρατηγική βασισμένη σε τεχνικά άρτια κατασκευή, ολοκληρωμένο SEO και στοχευμένο περιεχόμενο, το ηλεκτρονικό κατάστημα πέτυχε εντυπωσιακή αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας, παραγγελιών και τζίρου. Πιο συγκεκριμένα, προχωρήσαμε σε πλήρη βελτιστοποίηση SEO, καλύπτοντας όλα τα επίπεδα: on-site, off-site και technical. Σε επίπεδο on-site SEO, αναλύσαμε τη δομή και το περιεχόμενο του eshop, βελτιστοποιήσαμε σελίδες κατηγοριών και προϊόντων, ανανεώσαμε metadata και οργανώσαμε σωστά τους εσωτερικούς συνδέσμους. Παράλληλα, μέσω τεχνικού SEO, ενισχύσαμε την ταχύτητα φόρτωσης, βελτιστοποιήσαμε την εμπειρία χρήσης σε mobile περιβάλλον και αντιμετωπίσαμε critical errors στο Google Search Console.
Στο off-site SEO, εστιάσαμε σε απόκτηση ποιοτικών backlinks μέσω συνεργασιών με εξειδικευμένα blogs και καταλόγους στον χώρο των κατοικίδιων. Παράλληλα, σχεδιάστηκε στρατηγικό πλάνο δημιουργίας blog content με στόχο λέξεις-κλειδιά υψηλής αγοραστικής πρόθεσης.
Όλες οι ενέργειες βασίστηκαν σε data-driven ανάλυση (SEO audits, μελέτη ανταγωνισμού, ανάλυση search intent), με στόχο την αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας, τη βελτίωση θέσεων σε βασικές αναζητήσεις για προϊόντα κατοικιδίων και την ενίσχυση του conversion rate σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο.
Αποτελέσματα
αύξηση οργανικού traffic σε σύγκριση με το προηγούμενο 12μηνο
αύξηση σε πωλήσεις μέσω οργανικής αναζήτησης
αύξηση σε impressions σε keywords σχετικών με κατοικίδια
θέση σε 522 keywords υψηλού ανταγωνισμού
μείωση στα crawl errors του Google Search Console
αύξηση σε νέους χρήστες (new users) από τα οργανικά αποτελέσματα
Performance Marketing
Εδραίωση του brand σε πανελλαδικό επίπεδο.
Αύξηση online εσόδων και Conversion Rate.
Αύξηση online επισκεπτών από όλα τα κανάλια εισερχόμενης επισκεψιμότητας.
Αξιοποίηση νέων Digital Καναλιών και τεχνολογιών.

Οι ενέργειές μας για να το πετύχουμε
Αξιοποίηση διαφορετικών PMAX campaigns & DSA.
Δημιουργία Branded περιεχομένου σε μορφή Video & διοχέτευσή του διαφημιστικά σε YouTube & Tik Tok Campaigns.
Διαμόρφωση προγράμματος συνεργασίας με Influencers & Brand Ambassadors και συντονισμένη αναπαραγωγή στα social media & owned channels του Brand.
Διαχωρισμένες ενέργειες και πλάνο επικοινωνίας ανά φυσικό κατάστημα με στόχο την περαιτέρω ενίσχυσή τους ανά περιόδους.
Αποτελέσματα
75%
Αύξηση
τζίρου μέσο e-shop μεταξύ 2021- 2023
57%
Αύξηση
αριθμού παραγγελιών το ίδιο διάστημα
64%
Αύξηση
στις direct αναζητήσεις του Brand στη μηχανή αναζήτησης Google (2021 vs 2023)
47%
Αύξηση
CTR στα Google Ads Campaigns